Γραφείο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, στη Διεύθυνση Ιθαγένειας του Υπουργείου Εσωτερικών θα λειτουργήσει από την Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο της προσπάθειας για ουσιαστική ενημέρωση των πολιτών και για μία Διοίκηση φιλική στον πολίτη.

Με τη δημιουργία γραφείου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ικανοποιούμε πάγιες ανάγκες των ενδιαφερόμενων για επικοινωνία και ενημέρωση, σχετικά με την πορεία της αίτησής τους για πολιτογράφηση.

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να ενημερώνονται τις εργάσιμες ημέρες μεταξύ 10.00 π.μ και 13.00 μ.μ στο τηλέφωνο (+30) 2131361919.

Υποβολή Θέματος

Με την συμβολή των ίδιων των πολιτών μπορούμε να βελτιώσουμε τα κακώς κείμενα που δυσκολεύουν την καθημερινότητα όλων μας.

Μπορείτε να μας αποστείλετε θέματα τα οποία βρίσκετε μπροστά σας, όχι με την έννοια της εξυπηρέτησης μεμονωμένων προσωπικών δυσκολιών, αλλά με κύριο σκοπό τη γενίκευση και αντιμετώπιση των γενεσιουργών αιτίων.

Η καταγραφή των θεμάτων που δυσκολεύουν την συλλογική μας καθημερινότητα θα γίνει αντικείμενο αξιολόγησης, ομαδοποίησης και επεξεργασίας, με κύριο σκοπό να χαρτογραφήσουμε τις ελλείψεις, να διερευνήσουμε τις δυνατότητες παρέμβασης και να οδηγηθούμε σε ευρύτερες κυβερνητικές πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής.

Πριν να υποβάλετε το θέμα σας, δείτε τη σελίδα με τις Συχνές Ερωτήσεις.

Για την υποβολή των θεμάτων καθημερινότητάς σας, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα.