ΑΠΕ/ΜΠΕ

Ο Φάρος Τυφλών της Ελλάδος σε συνεργασία με την ΕΥΔΑΠ, ανακοινώνει την έναρξη της διαδικασίας εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την παροχή ειδικά σχεδιασμένων υπηρεσιών καθολικής προσβασιμότητας σε καταναλωτές με προβλήματα όρασης, οι οποίες, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν αποστολή ειδικών αναγνώσιμων λογαριασμών (σε μορφή braille, μεγάλες γραμματοσειρές), αποστολή sms και ηλεκτρονική αλληλογραφία.

Η ΕΥΔΑΠ αποτελεί πρωτοπόρα ΔΕΚΟ στην προσπάθεια εξασφάλισης ισότιμης πρόσβασης των μη βλεπόντων καταναλωτών στο λογαριασμό τους και σε άλλες υπηρεσίες για την ενημέρωσή τους, έχοντας ως σκοπό να αποτελέσει παράδειγμα μίμησης για την ανάληψη ανάλογων δράσεων και από άλλες ΔΕΚΟ.

Η εφαρμογή μελετήθηκε και σχεδιάστηκε από κοινού ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες αυτής της κατηγορίας πολιτών, με σκοπό τη διευκόλυνση τους και τη δημιουργία συνθηκών αυτονομίας.

Όσοι ενδιαφέρονται για ένταξή τους στην ομάδα των καταναλωτών που επιθυμούν να  λαμβάνουν τους ειδικούς αναγνώσιμους λογαριασμούς, παρακαλούνται όπως απευθύνονται στο Εκτυπωτικό Τμήμα Braille του Φάρου Τυφλών της Ελλάδος (τηλ. επικοινωνίας: 210-9415222, υπεύθυνος κος Παπασταματίου Δημήτρης).

Υποβολή Θέματος

Με την συμβολή των ίδιων των πολιτών μπορούμε να βελτιώσουμε τα κακώς κείμενα που δυσκολεύουν την καθημερινότητα όλων μας.

Μπορείτε να μας αποστείλετε θέματα τα οποία βρίσκετε μπροστά σας, όχι με την έννοια της εξυπηρέτησης μεμονωμένων προσωπικών δυσκολιών, αλλά με κύριο σκοπό τη γενίκευση και αντιμετώπιση των γενεσιουργών αιτίων.

Η καταγραφή των θεμάτων που δυσκολεύουν την συλλογική μας καθημερινότητα θα γίνει αντικείμενο αξιολόγησης, ομαδοποίησης και επεξεργασίας, με κύριο σκοπό να χαρτογραφήσουμε τις ελλείψεις, να διερευνήσουμε τις δυνατότητες παρέμβασης και να οδηγηθούμε σε ευρύτερες κυβερνητικές πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής.

Πριν να υποβάλετε το θέμα σας, δείτε τη σελίδα με τις Συχνές Ερωτήσεις.

Για την υποβολή των θεμάτων καθημερινότητάς σας, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα.