H ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι από την Δευτέρα, 27 Νοεμβρίου 2017 ξεκινά την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου και ηλεκτρονικής κάρτας, στο πλαίσιο της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις μετακινήσεις των πολιτών.

Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει την έκδοση μηνιαίων καρτών.

Με γνώμονα την εξυπηρέτηση και απρόσκοπτη πρόσβαση των πελατών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα μέσα του ΟΑΣΑ και έως την πλήρη διαλειτουργικότητα των συστημάτων ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΟΑΣΑ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. διευκρινίζει ότι:

  1. Τα εισιτήρια και οι κάρτες ΤΡΑΙΝΟΣΕ ισχύουν σε όλα τα μέσα του ΟΑΣΑ, στην αστική ζώνη.
  2. Οι χάρτινες κάρτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχουν ήδη εκδοθεί, ισχύουν μέχρι την λήξη τους σε όλα τα μέσα της ΤΡΑΙΝΟΣΕκαι του ΟΑΣΑ.
  3. Μαζί με την κάρτα ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα διατίθεται -μη προσωποποιημένη- κάρτα, η οποία επιτρέπει τη διέλευση από όλες τις πύλες, σε όλα τα μέσα του ΟΑΣΑ.

Οι οποιεσδήποτε τιμολογιακές μεταβολές προκύψουν οφείλονται στην προσωρινή εναρ-μόνιση μας με την τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΑ.

Υποβολή Θέματος

Με την συμβολή των ίδιων των πολιτών μπορούμε να βελτιώσουμε τα κακώς κείμενα που δυσκολεύουν την καθημερινότητα όλων μας.

Μπορείτε να μας αποστείλετε θέματα τα οποία βρίσκετε μπροστά σας, όχι με την έννοια της εξυπηρέτησης μεμονωμένων προσωπικών δυσκολιών, αλλά με κύριο σκοπό τη γενίκευση και αντιμετώπιση των γενεσιουργών αιτίων.

Η καταγραφή των θεμάτων που δυσκολεύουν την συλλογική μας καθημερινότητα θα γίνει αντικείμενο αξιολόγησης, ομαδοποίησης και επεξεργασίας, με κύριο σκοπό να χαρτογραφήσουμε τις ελλείψεις, να διερευνήσουμε τις δυνατότητες παρέμβασης και να οδηγηθούμε σε ευρύτερες κυβερνητικές πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής.

Πριν να υποβάλετε το θέμα σας, δείτε τη σελίδα με τις Συχνές Ερωτήσεις.

Για την υποβολή των θεμάτων καθημερινότητάς σας, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα.