Στο πλαίσιο εφαρμογής του μέτρου της προώθησης του ποιοτικού ελληνικού οίνου σε αγορές τρίτων χωρών εγκρίθηκαν έως σήμερα 34 από τις υποβληθείσες προτάσεις, συνολικού προϋπολογισμού 10,5 εκατ. ευρώ,  οινοποιητικών επιχειρήσεων και φορέων που συμμετέχουν στο μέτρο αυτό. Παράλληλα, έχει υπογράψει 11 συμβάσεις με δικαιούχους που ήδη εκτελούν δράσεις προβολής και προώθησης του σημαντικού αυτού προϊόντος για την ελληνική οικονομία.

Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι ο τομέας την προώθησης πιστοποιημένων και ποιοτικά ανώτερων ελληνικών προϊόντων, αποτελεί σημαντικό μοχλό ανάπτυξης και βασικό εργαλείο πολιτικής για την ανασυγκρότηση του παραγωγικού ιστού της ελληνικής υπαίθρου, οι δράσεις που προωθούνται από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ενισχύουν την εικόνα των ποιοτικών ελληνικών οίνων και βελτιώνουν την ανταγωνιστικότητα του προϊόντος σε απαιτητικές αγορές. Με αυτές τις δράσεις εξωστρέφειας, προάγεται ο εξαγωγικός προσανατολισμός των ελληνικών οίνων, δημιουργούνται νέες διέξοδοι σε νέες αγορές ενώ παράλληλα, ενισχύεται η τοπική παραγωγή και η εθνική οικονομία.