Παραδόθηκε στην κυκλοφορία η σήραγγα στην περιοχή του όρους Κλόκοβα και το οδικό τμήμα του αυτοκινητοδρόμου «Ιόνια Οδός», που εκτείνεται μέχρι το Κεφαλόβρυσο, συνολικού μήκους 37 χιλιομέτρων.

Το ταξίδι πλέον από την περιοχή της Κλόκοβας έως την Αμφιλοχία θα διαρκεί περίπου 45 λεπτά αντί της μίας ώρας και 15 λεπτών. Επιπροσθέτως, μαζί με το οδικό τμήμα της Ιόνιας οδού Φιλιππιάδα (περιοχή Καμπής) – Πέρδικα Ιωαννίνων που δόθηκε στην κυκλοφορία τον περασμένο Φεβρουάριο, ουσιαστικά δίνει σε κυκλοφορία από σήμερα, τα 149 χιλιόμετα από τα 196 χιλιόμετρα, που είναι το σύνολο του αυτοκινητοδρόμου Ιόνια Οδός.

Τεχνικά στοιχεία του έργου:

Το παραδοθέν τμήμα ξεκινά από το 11ο χλμ. της Ιόνιας Οδού και την είσοδο στη σήραγγα της Κλόκοβας και φτάνει έως την παράκαμψη Αγρινίου όπου ενώνεται με το τμήμα «Παράκαμψη Αγρινίου (Α/Κ Κεφαλόβρυσο 48ο χλμ.) έως Α/Κ Αμφιλοχίας (107ο χλμ.) που είναι ήδη σε κυκλοφορία δημιουργώντας ένα ενιαίο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο μήκους 97 χιλιομέτρων.

Το μεγαλύτερο τεχνικό έργο της Ιόνιας Οδού είναι η δίδυμη σήραγγα στην περιοχή του όρους Κλόκοβα, πλησίον του χωριού Ρίζα, στο Αντίρριο του Ν. Αιτωλοακαρνανίας, μήκους 2.906 μέτρων ο αριστερός, και 2.925 μέτρων ο δεξιός κλάδος.

Η έναρξη των εργασιών της διάνοιξης ξεκίνησαν τον Μάιο του 2015 και εντός 13 μηνών, τον Ιούνιο του 2016 επιτεύχθηκε η πλήρης διάνοιξη (Α΄και Β΄Φάση) και των δύο κατευθύνσεων, που αποτελεί χρόνο ρεκόρ.

Το οδικό τμήμα που παραδόθηκε σήμερα διαθέτει:

  • 1 ανισόπεδο κόμβο (Μεσολογγίου) και 1 Ημικόμβο (Ευηνοχωρίου), και στα σημαντικότερα τεχνικά χαρακτηριστικά του περιλαμβάνονται:
  •  4 γέφυρες με σημαντικότερη και μεγαλύτερη σε μήκος τη Γέφυρα Ευήνου ποταμού (μήκος 260μ. και ύψος βάθρων 35μ.)
  • 2 δίδυμες σήραγγες: Κενταύρου Νέσσου (Κλόκοβας) με συνολικό μήκος 2.900μ. και Καλυδώνας με συνολικό μήκος 1.240μ.
  • 11 Άνω & 24 Κάτω διαβάσεις
  • 1 Cut & Cover μήκους 97μ.
  •  98 οχετοί