Με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, ο Αν. Γενικός Γραμματέας  για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (ΠΦΥ), Σταμάτης Βαρδαρός απέστειλε εγκύκλιο με την οποία ορίζεται ως υποχρεωτική η παροχή υπηρεσιών υγείας προς όλους τους πολίτες που προσέρχονται στις Μονάδες Υγείας του ΠΕΔΥ και στα Κέντρα Υγείας, ανεξάρτητα αν η προσέλευση πραγματοποιείται μετά από προγραμματισμένο ραντεβού ή εκτάκτως.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (Α.Π. 93672), οι γιατροί όλων των μονάδων της χώρας οφείλουν να εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα και κατά τη διάρκεια του 7ώρου εργασίας τους τα προγραμματισμένα ραντεβού. Σε περίπτωση που γιατρός οποιασδήποτε ειδικότητας δεν εξυπηρετεί κάποιο ραντεβού, θα δέχεται κανονικά τους πολίτες που προσέρχονται στη Μονάδα Υγείας χωρίς να έχουν προγραμματίσει εκ των προτέρων επίσκεψη, ανεξάρτητα από την ύπαρξη γιατρού υποδοχής στη Μονάδα.

Υπεύθυνος για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του συνόλου των ληπτών υπηρεσιών υγείας, είτε με ραντεβού είτε χωρίς, είναι ο Διευθυντής της εκάστοτε Μονάδας.

Σε περίπτωση που διαπιστώνεται αδικαιολόγητη μη εξυπηρέτηση των πολιτών, οι τελευταίοι μπορούν να υποβάλλουν εγγράφως τυχόν παράπονα ή/και καταγγελίες τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση της γραμματείας του Αν. Γενικού Γραμματέα του Υπ. Υγείας (depsecgen@moh.gov.gr). Για τις περιπτώσεις των πολιτών με περιορισμένη εξοικείωση με τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η διεκπεραίωση της καταγγελίας γίνεται με τη συνδρομή του Διευθυντή της οικείας Μονάδας Υγείας.

Διευκρινίζεται πως ο Διευθυντής της εκάστοτε Μονάδας Υγείας υποχρεούται να ενημερώσει το ιατρικό και λοιπό προσωπικό της Μονάδας για το περιεχόμενο της σχετικής εγκυκλίου και να την αναρτήσει σε εμφανές σημείο στην είσοδο ή στον χώρο αναμονής της Μονάδας. Σημειώνεται ότι για την παρακολούθηση εφαρμογής της εγκυκλίου κλιμάκια της Γενικής Γραμματείας ΠΦΥ, αλλά και των κατά τόπους ΥΠΕ θα πραγματοποιήσουν σειρά επισκέψεων σε ΜΥ και ΚΥ της χώρας.

Υποβολή Θέματος

Με την συμβολή των ίδιων των πολιτών μπορούμε να βελτιώσουμε τα κακώς κείμενα που δυσκολεύουν την καθημερινότητα όλων μας.

Μπορείτε να μας αποστείλετε θέματα τα οποία βρίσκετε μπροστά σας, όχι με την έννοια της εξυπηρέτησης μεμονωμένων προσωπικών δυσκολιών, αλλά με κύριο σκοπό τη γενίκευση και αντιμετώπιση των γενεσιουργών αιτίων.

Η καταγραφή των θεμάτων που δυσκολεύουν την συλλογική μας καθημερινότητα θα γίνει αντικείμενο αξιολόγησης, ομαδοποίησης και επεξεργασίας, με κύριο σκοπό να χαρτογραφήσουμε τις ελλείψεις, να διερευνήσουμε τις δυνατότητες παρέμβασης και να οδηγηθούμε σε ευρύτερες κυβερνητικές πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής.

Πριν να υποβάλετε το θέμα σας, δείτε τη σελίδα με τις Συχνές Ερωτήσεις.

Για την υποβολή των θεμάτων καθημερινότητάς σας, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα.