Τις βασικές πτυχές της διαδικασίας εξέτασης για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των υποψηφίων των ΓΕΛ με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, περιγράφει εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Οι διατάξεις αφορούν την εξέτασή τους στα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο καθώς και τα ειδικά μαθήματα για τα οποία έχουν δηλώσει εξέταση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Διευκρινίζεται ότι η αναφερόμενη διαδικασία εξέτασης δε συνδέεται με τις διατάξεις που αφορούν την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των πασχόντων από σοβαρές ασθένειες για τους οποίους ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 35 του ν.3794/2009 (ΦΕΚ 156 Α΄/4-9-2009).

Η εγκύκλιος σε μορφή pdf

Υποβολή Θέματος

Με την συμβολή των ίδιων των πολιτών μπορούμε να βελτιώσουμε τα κακώς κείμενα που δυσκολεύουν την καθημερινότητα όλων μας.

Μπορείτε να μας αποστείλετε θέματα τα οποία βρίσκετε μπροστά σας, όχι με την έννοια της εξυπηρέτησης μεμονωμένων προσωπικών δυσκολιών, αλλά με κύριο σκοπό τη γενίκευση και αντιμετώπιση των γενεσιουργών αιτίων.

Η καταγραφή των θεμάτων που δυσκολεύουν την συλλογική μας καθημερινότητα θα γίνει αντικείμενο αξιολόγησης, ομαδοποίησης και επεξεργασίας, με κύριο σκοπό να χαρτογραφήσουμε τις ελλείψεις, να διερευνήσουμε τις δυνατότητες παρέμβασης και να οδηγηθούμε σε ευρύτερες κυβερνητικές πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής.

Πριν να υποβάλετε το θέμα σας, δείτε τη σελίδα με τις Συχνές Ερωτήσεις.

Για την υποβολή των θεμάτων καθημερινότητάς σας, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα.