ΑΠΕ/ΜΠΕ

Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ δύο νέες Υπουργικές Αποφάσεις του Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Δ. Μπαξεβανάκη, που αφορούν τα ΕΠΑΛ: α) για τον ελάχιστο αριθμό των μαθητών ανά τμήμα και β) τροποποίηση (αλλαγές, προσθήκες) ειδικοτήτων σε ΕΠΑΛ.

Με τη νέα Υ.Α. για τον κατώτατο αριθμό μαθητών στα ΕΠΑΛ απλοποιείται η διαδικασία για τη λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων. Έτσι για όλες τις κατηγορίες σχολείων (από Α-Γ, Ε-Ζ, Η-ΙΒ) ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, όταν ο κατώτατος αριθμός είναι αυτός που προβλέπεται για την κάθε περιοχή.

(δηλ. :για σχολεία που ανήκουν σε Α-Γ περιοχές 15 μαθητές σε Α΄, 13 σε Β΄ και 10 σε Γ΄ τάξη,  για σχολεία που ανήκουν σε Δ-Ζ περιοχές 12 μαθητές σε Α΄, 10 σε Β΄ και  8 σε Γ΄ τάξη, για για σχολεία που ανήκουν σε Η-ΙΒ περιοχές 10 μαθητές σε Α΄, 8 σε Β΄ και 6΄ σε Γ τάξη).

Απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης προβλέπεται μόνο στις περιπτώσεις: α) όταν πρόκειται για μοναδικά τμήματα τομέα ή ειδικότητας σε όλη τη Διεύθυνση Δ.Ε., όπου τότε  υπάρχει η δυνατότητα να μειωθεί ο κατώτερος αριθμός κατά μια κατηγορία, β) για τα ΕΠΑΛ που ανήκουν στην κατηγορία Η-ΙΒ και λόγω ειδικών συνθηκών κλπ ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης μπορεί υπό προϋποθέσεις να εγκρίνει τμήματα και με μικρότερο αριθμό μαθητών από τον προβλεπόμενο στην κατηγορία αυτή και γ) ειδικά για φέτος στη Δ΄ τάξη των εσπερινών ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης έχει τη δυνατότητα να εγκρίνει υπό προϋποθέσεις και μικρότερα τμήματα σε όλες τις κατηγορίες σχολείων.

Με την δεύτερη Υ.Α. προστίθενται ή αντικαθίστανται ειδικότητες σε ΕΠΑΛ, σύμφωνα με τις προτάσεις των σχολείων και των  Περιφερειακών Διευθυντής Εκπαίδευσης. Με αυτή την απόφαση ολοκληρώνεται η διαμόρφωση του χάρτη των ΕΠΑΛ με τομείς και ειδικότητες σύμφωνα με το ν.4386/16.

Υποβολή Θέματος

Με την συμβολή των ίδιων των πολιτών μπορούμε να βελτιώσουμε τα κακώς κείμενα που δυσκολεύουν την καθημερινότητα όλων μας.

Μπορείτε να μας αποστείλετε θέματα τα οποία βρίσκετε μπροστά σας, όχι με την έννοια της εξυπηρέτησης μεμονωμένων προσωπικών δυσκολιών, αλλά με κύριο σκοπό τη γενίκευση και αντιμετώπιση των γενεσιουργών αιτίων.

Η καταγραφή των θεμάτων που δυσκολεύουν την συλλογική μας καθημερινότητα θα γίνει αντικείμενο αξιολόγησης, ομαδοποίησης και επεξεργασίας, με κύριο σκοπό να χαρτογραφήσουμε τις ελλείψεις, να διερευνήσουμε τις δυνατότητες παρέμβασης και να οδηγηθούμε σε ευρύτερες κυβερνητικές πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής.

Πριν να υποβάλετε το θέμα σας, δείτε τη σελίδα με τις Συχνές Ερωτήσεις.

Για την υποβολή των θεμάτων καθημερινότητάς σας, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα.