Μετά την ανάρτηση προσωρινών πινάκων  κατάταξης αναπληρωτών που εκδόθηκαν την 1-6-2017 και 2-6-2017, διαπιστώθηκε ότι αρκετοί υποψήφιοι υπέβαλαν ενστάσεις στο ΑΣΕΠ μέσω e-mail  και όχι μέσω της προβλεπόμενης διαδικασίας, ήτοι υποβολή ηλεκτρονικής ένστασης μέσω ειδικής εφαρμογής στο  διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ, όπως ρητά ορίζεται στις σχετικές Προσκλήσεις.

Ιδιαιτέρως επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι αναπληρωτές πρέπει να υποβάλουν την ένστασή τους αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ προκειμένου αυτή να εξετασθεί.

Για το λόγο αυτό, οι υποψήφιοι που απέστειλαν την ένστασή τους μέσω e-mail προς το ΑΣΕΠ θα πρέπει να επανέλθουν ακολουθώντας την προβλεπόμενη προς τούτο διαδικασία.

Στον ιστότοπο του ΑΣΕΠ έχει αναρτηθεί Εγχειρίδιο με αναλυτικές οδηγίες χρήσης για τη συμπλήρωση και την υποβολή της ένστασης.

Για τυχόν τεχνικές διευκρινίσεις και μόνο σχετικά με τη διαδικασία συμπλήρωσης και υποβολής των ηλεκτρονικών ενστάσεων, οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στη Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διοίκησης του ΑΣΕΠ τηλεφωνικά (2131319100):
Τις εργάσιμες ημέρες
Κατά τις ώρες 08:00 μέχρι 20:00

Τις αργίες
Κατά τις ώρες 10:00 μέχρι 16:00

ή μέσω e-mail στο helpdesk@asep.g

Υποβολή Θέματος

Με την συμβολή των ίδιων των πολιτών μπορούμε να βελτιώσουμε τα κακώς κείμενα που δυσκολεύουν την καθημερινότητα όλων μας.

Μπορείτε να μας αποστείλετε θέματα τα οποία βρίσκετε μπροστά σας, όχι με την έννοια της εξυπηρέτησης μεμονωμένων προσωπικών δυσκολιών, αλλά με κύριο σκοπό τη γενίκευση και αντιμετώπιση των γενεσιουργών αιτίων.

Η καταγραφή των θεμάτων που δυσκολεύουν την συλλογική μας καθημερινότητα θα γίνει αντικείμενο αξιολόγησης, ομαδοποίησης και επεξεργασίας, με κύριο σκοπό να χαρτογραφήσουμε τις ελλείψεις, να διερευνήσουμε τις δυνατότητες παρέμβασης και να οδηγηθούμε σε ευρύτερες κυβερνητικές πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής.

Πριν να υποβάλετε το θέμα σας, δείτε τη σελίδα με τις Συχνές Ερωτήσεις.

Για την υποβολή των θεμάτων καθημερινότητάς σας, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα.