Στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης στην οποία προσβλέπει η πλατφόρμα της Καθημερινότητας (kathimerinotita.gov.gr), οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να λαμβάνουν ηλεκτρονικά, έγκυρη και επίσημη ενημέρωση για μια σειρά ζητημάτων που αφορούν σημαντικά τμήματα της ελληνικής κοινωνίας.

Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας, επιλέγοντας πλέον το μενού «Συχνές Ερωτήσεις», έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται μεταξύ άλλων για τα δικαιώματα των ανέργων, για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης, για το που θα βρουν πληροφορίες αναφορικά με το μητρώο ευάλωτων πελατών της ΔΕΗ και το κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο, να αναζητήσουν συμβουλές για την προστασία των παιδιών, για το ρόλο που επιτελούν οι δομές ενημέρωσης και βοήθειας των πολιτών καθώς επίσης και για μια πλειάδα άλλων θεμάτων, τα οποία θα ανανεώνονται και θα εμπλουτίζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Βασική φιλοσοφία της πλατφόρμας εξακολουθεί να παραμένει η βελτίωση των ζητημάτων που δυσκολεύουν την καθημερινότητά μας, ιδίως στην επαφή με το σύνολο της κρατικής δομής και λειτουργίας.

Υποβολή Θέματος

Με την συμβολή των ίδιων των πολιτών μπορούμε να βελτιώσουμε τα κακώς κείμενα που δυσκολεύουν την καθημερινότητα όλων μας.

Μπορείτε να μας αποστείλετε θέματα τα οποία βρίσκετε μπροστά σας, όχι με την έννοια της εξυπηρέτησης μεμονωμένων προσωπικών δυσκολιών, αλλά με κύριο σκοπό τη γενίκευση και αντιμετώπιση των γενεσιουργών αιτίων.

Η καταγραφή των θεμάτων που δυσκολεύουν την συλλογική μας καθημερινότητα θα γίνει αντικείμενο αξιολόγησης, ομαδοποίησης και επεξεργασίας, με κύριο σκοπό να χαρτογραφήσουμε τις ελλείψεις, να διερευνήσουμε τις δυνατότητες παρέμβασης και να οδηγηθούμε σε ευρύτερες κυβερνητικές πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής.

Πριν να υποβάλετε το θέμα σας, δείτε τη σελίδα με τις Συχνές Ερωτήσεις.

Για την υποβολή των θεμάτων καθημερινότητάς σας, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα.